Хүнсний ногооны илчлэг

Шинэ ургацын хүнсний ногоонууд гарч байгаатай холбогдуулан тэдгээрт агуулагдах илчлэгийн хэмжээг та бүхэндээ хүргэж байна. Хүн өдөрт 1500-2000 калор илчлэг авах нь хэвийн гэж үздэг ба бидний идэж буй хоол хүнс, түргэн хоол, амттан гэх зэрэгт маш их хэмжээний илчлэг агуулагддаг нь таргалалтын гол шалтгаан болдог билээ.

Хүнсний ногоонуудад 100 граммд агуулагдах илчлэгийн хэмжээ:
Хулуу 83 калори
Бууцай 23 калори
Цэцэгт байцаа 31 калори
Салатны навч 14 калори
Хүрэн манжин 37 калори
Байцаа 18 калори
Хаш 17 калори
Улаан лооль 38 калори
Вандуй 57 калори
Төмс 87 калори
Манжин 20 калори
Сонгино 44 калори
Лууван 41 калори
Өргөст хэмх 17 калори
Цагаан мөөг 22 калори
Цагаан лууван 18 калори

Нэмэлт мэдээлэл хүргэхэд илүүдэл жинтэйгээ тэмцэж байгаа, жингээ барьж байгаа хүмүүс түргэн хоолноос татгалзах хэрэгтэй.