Цагаан хоолны ач тус

Home/Зөвлөгөө/Цагаан хоолны ач тус

Цагаан хоолны ач тус

heart_vegetables

  • Цусны даралт багасгана.
  • Чихрийн шижингийн төрөл багасна.
  • Зүрхний шигдээснээс урьдчилан сэргийлнэ.
  • Үе мөчний өвчнийг эдгээнэ.
  • Зүрхний өвчин тусах аюулыг 50 хувь бууруулна.
  • Зүрхний мэс заслын магадлалыг 80 хувь бууруулна.
  • Олон төрлийн халдвараас хамгаална.
  • Илүү хүчтэй сайн дархлааны систем бий болгоно.
  • Хүний наслалт 15 жил хүртэл уртасна.
  • Оюуны чадамж өндөрсөнө.
  • Цэвэр усны 70 хувийг нөөцөлж хадгалах боломжтой.
  • Амьтан үржүүлэх үүднээс огтлох ой ширэнгийн 70 хувь багасна.

ХҮНСНИЙ БҮТЭЭГДЭХҮҮН                              ЖИНД ЭЗЛЭХ УУРГИЙН ХЭМЖЭЭ

                                                                                                   (ХУВИАР)

  • Дүфү буюу шар буурцагны бяслаг                                          16%
  • Гурилнаас гаргасан уураг буюу глутин                                    70%
  • Эрдэнэ шиш                                                                           13%
  • Будаа                                                                                      8.6%
  • Шар буурцаг, хүрэн буурцаг, вандуй гэх мэт                            10-35%
  • Бүйлс, хушга, кэшүү, хушны самар                                         14-30%
  • Хулууны үр, сезаме буюу гүнжидийн үр,                                   18-24%
  • наранцэцэгийн хар самар

Түүнчлэн олон төрлийн аминдэм, эрдэс бодисууд нь хэт исэлдлийн эсрэг бодисын хангалттай эх үүсвэрүүд болно. Жимс болон хүнсний ногоо нь аминдэм, эрдэс бодис, хэт исэлдлийн эсрэг бодисуудаар баялаг бөгөөд эрүүл саруул, урт удаан амьдралыг тэтгэгч сайн чанарын эслүүдийг агуулж байдаг байна. Насан хүрсэн хүний хоногт хэрэглэх уургийн дундаж хэмжээ 50 гр. Ургамлын гаралтай кальци нь үнээний сүүнийхээс илүү шингэцтэй байдаг байна.

2016-10-17T22:49:05+00:00 2013 оны 12-р сарын 26|Зөвлөгөө|

Leave A Comment